Bilgilendirme

Sayın Velimiz,

Milli Eğitim Bakanlığından yapılan açıklama doğrultusunda okullarımız 16 Mart Pazartesi gününden itibaren 30 Mart Pazartesi gününe kadar 2 hafta süreyle tatil edilmiştir. Aşağıda sizlerle tatil süreci ve sonrası ile ilgili detaylı bilgiler paylaşılmaktadır.

  • MEB’in açıklamasına göre 16 Mart- 22 Mart tarihleri arasında ara tatil yapılacaktır. Nisan ayında yapılacak olan ara tatil öne alınmıştır.
  • 23 Mart Pazartesi gününden itibaren okulumuz öğretmenleri tarafından online dersler yapılmaya başlanacaktır. Online derslerin katılımı için öğrencilerimizin mail adreslerine bir link gönderilecek ve öğrencilerimiz o linke tıklayarak derse katılım sağlayacaklardır. Bir kereye mahsus öğrencilerimizin ekte verilen dökümandaki adımları takip ederek sistemi kurmaları gerekmektedir. Sistem kurulumunun gerçekleştirilebilmesi için 20 Mart Cuma günü saat 18.00’de sınıf öğretmenleri tarafından bir demo ders yapılacaktır.
  • Online derslere öğrencilerimizin sağlıklı katılım gösterebilmeleri için öğrencimizin kendi kullanımına ayrılmış bir bilgisayarı, internet bağlantısı, mümkünse bir web kamerası ve mikrofonunun olması gerekmektedir.
  • Ödevler öğrencilerimize verilen kurumsal mail adresi üzerinden paylaşılacaktır. Öğrencimizin ödevini çıktı alarak yapabilmesi için evde basit bir yazıcının da olması iyi olacaktır.
  • Öğrencilerimizin ödevlendirilmeleri Morpa Kampüs (Anaokulu, 1, 2 ve 3. Sınıflar) ve VCloud (4, 5 ve 6. Sınıflar) (gibi e-öğrenme platformları üzerinden de yapılacaktır. Bu platformların giriş bilgileri sizlerle önümüzdeki hafta paylaşılacaktır.
  • Öğrencilerimizin mail adreslerine nasıl giriş yapacakları ile ilgili dokümana ekte ulaşabilirsiniz. Ayrıca bu doküman, mail adresi ve şifresi ile birlikte bugün öğrencilerimizle birlikte evlere gönderilmiştir. Sizlerle paylaşılan dokümandaki yönlendirmeleri takip ederek ve ilk girişten sonra mail şifresini değiştirerek öğrencilerimiz mail adreslerini kullanmaya başlayabilirler.
  • Hafta sonu etkinlikleri 14 Mart Cumartesi günü dahil olmak üzere okullar tekrar başlayıncaya kadar iptal edilmiştir. Okulların başladığı ilk hafta sonu etkinliklerimiz yeniden başlayacaktır.

16-20 Mart Ara Tatil Çalışmaları Hakkında

13 Mart Cuma akşamı (bu akşam) öğrencilerimizle rutin hafta sonu ödevleri paylaşılmıştır. Bunlar hafta sonu ödevleri olduğundan hafta sonu süresince bitirilmesi gerekmektedir. Bu ödevleri öğrencilerimiz yaptıktan sonra tarayarak ya da fotoğrafını çekerek sınıf öğretmenlerine mail atmalarını sağlayınız. Öğretmenlerimiz online olarak öğrencimizin ödevine dönüt vereceklerdir.

16-20 Mart haftasını öğrencilerimizin bol bol okuma yaparak ve onlara verdiğimiz Düşünme Becerileri kitaplarındaki etkinlikleri yaparak geçirmelerini tavsiye ediyoruz.
Öğrencilerimize İngilizce öğretmenleri tarafından My On (İlkokul, Ortaokul) platformu üzerinden okuma ödevleri verilmiştir. Sınıf öğretmenleri ise okudukları kitaplar üzerinden okuma ödevlendirmeleri yapmışlardır.

23-27 Mart Haftası Online Dersler Hakkında

Anasınıfı, 1. Sınıf, 2. Sınıf ve 3. Sınıf öğrencilerimiz online derslerini alırken sizlerin desteğine ihtiyaç duyacaklardır. Bu nedenle online derslerimiz sizlerin de evde olduğu akşam saatlerinde gerçekleştirilecektir.

Sınıf, 5. Sınıf ve 6. Sınıf öğrencilerimizin dersleri ise sabah saatlerinde gerçekleştirilecektir.

Yardım ve Destek

Teknik bir aksaklık yaşamanız durumunda IT Sorumlumuz Barış Umut ile iletişime geçebilirsiniz.

Email: baris.umut@bjkkabatasvakfiokullari.k12.tr

Cep Telefonu: 0505 046 29 83

Anaokulu Müdür Yardımcısı: berna.balbay@bjkkabatasvakfiokullari.k12.tr

İlkokul Müdür Yardımcısı: emra.sakarya@bjkkabatasvakfiokullari.k12.tr

Ortaokul Müdür Yardımcısı: burcu.doganay@bjkkabatasvakfiokullari.k12.tr

Sağlıklı ve mutlu bir ara tatil ve online ders haftası geçirmenizi dilerim.

Saygı ve sevgilerimle

Anaokulu, İlkokul ve Ortaokul
Müdürü Burcu Ağca Karakaya